MMTUC

Pendapatan Luar Biasa Hebat? Sudahkah anda bersedia untuk membebaskan belenggu kewangan? Sedia Maklum, sejak akhir-akhir ini, strategi menjana wang dengan handphone menjadi satu 'trend'! dan salah satunya ialah melalui program MobileMoney TopUp Center (TUC) anda berpeluang menjana 'income' luar biasa hebat!

Apakah Kelebihan Join TUC?

YURAN MMTUC *RM10!

Siapa yang boleh sertai program ini? - Individu - Pengguna Prepaid - Jurujual -Agen Insuran -Penuntut IPTA/IPTS -Ketua MLM -Pekedai atau sesiapa jua...Join Jimat...Kelebihan Hebat!



Membeli Top-Up Prepaid MAXIS (012,017), CELCOM (013,019), DIGI (016,014) secara SMS atau hanya MISSCALL sahaja, MUDAH dan SENANG tanpa bersusah-payah ke KEDAI lagi, Tanpa syarat ANDA terus mendapat potongan harga.Samada untuk KEGUNAAN SENDIRI atau MENJUALNYA kepada rakan-rakan ANDA.

Membeli Kad IDD ITalk dari TELEKOM MALAYSIA, diskaun sehingga 11% dari harga di PASARAN. Dengan Kad ITALK, boleh membuat CALL ke Luar Negara atau dalam Negara pada KADAR MURAH serta JIMAT(mengikut PROMOSI ITALK dari masa ke semasa). Panggilan ITALK boleh dibuat dari mana-mana handphone atau talian tetap di rumah mahupun dari pejabat.

Menguna Sistem NJOY iaitu Sistem CALL BACK, boleh terus membuat panggilan dengan kadar MURAH serendah 28.8 sen/min ke mana-mana sahaja seluruh NEGARA. Langkah mudah sebelum menelefon.

Membeli-belah Barangan secara SMS atau ONLINE. Barangan tersebut terus dihantar ke Pintu Rumah Anda tanpa bersusah payah ke SHOPPING KOMPLEK LAGI serta mendapat diskaun BESAR (antara 35% hingga 55%)

Menjana PENDAPATAN dari transaksi ini, HANDPHONE sebagai KEDAI yang tak perlu dibayar SEWA, boleh dijalankan di MANA-MANA sahaja tanpa mengira waktu, Pendapatan berterusan mengalir tanpa anda sedari.

URUSNIAGA yang SAH dengan mendapat KELULUSAN BANK NEGARA bagi transaksi WANG MAYA(e-wallet). Sejak dari bulan MEI 2006 lagi, Wang Maya ini boleh di pindahkan semula ke AKAUN BANK mengikut nilai sebenar tiada PENGURANGAN NILAI WANG.

KEMUDAHAN membayar bil-bil seperti Bil TNB, Syabas, Bayaran Insuran dan juga ZAKAT tanpa perlu BERATUR PANJANG, malah kita juga boleh membayar kawan yang memiliki telepon BIMBIT dengan hanya mengunakan SMS

TRANSAKSI TERJAMIN apabila BANK-BANK yang ternama seperti CIMB dan MAYBANK serta HONG LEONG turut serta. Kemudahan ini lebih MUDAH dan PANTAS kerana dengan satu SMS sahaja WANG boleh dipindah secara terus dari akaun bank ke e-wallet ibarat transaksi di hujung jari anda.

Software Yang TELUS kerana semua transaksi di pamer dan dapat dilihat untuk diperiksa melalui INTERNET atau SMS secara terperinci. No.Talian TOL FREE atau Misscall juga disediakan 24 jam untuk PENJELASAN LEBIH LENGKAP bagi setiap TRANSAKSI SMS atau MISSCALL yang dibuat. Terbukti MOBILE_COMMERCE ini dapat membantu kehidupan anda.

Rakan Usahawan Diperlukan Untuk Setiap Lokasi. Hubungi Kami Untuk Menyertai MMWALLET4u.net. Plan yang memberi faedah kepada SEMUA. Anda pelajar IPT? Inilah masanya untuk menembusi pasaran hebat di IPT. MobileMoney berpotensi meletup pada 2008.






BAGAIMANAKAH CARANYA!

1. Anda perlu mendaftar dengan menghantar satu sms:

MMTUC#NOHANDSET#NAMAANDA

hantarkan ke 0173077403


2. Anda akan menerima jawapan, dalam masa 24 jam, contohnya " 0173077403 Maherilham Alias telah mendaftarkan anda sebagai MMTUC. Nama Shaiful Hafiz Yahya Hp 0129789529. Sila dial 0326901893 sebelum 18:31 (30minit) untuk pengesahan.

3. Sekarang anda perlu membuat satu panggilan missed call ke 03-26901893 (nombor menurut sms yang anda terima). Panggilan ini adalah mandatori dimana kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan pendaftaran anda tidak akan diluluskan.

4. Buat bayaran RM10. (bayar jika anda berpuas hati dengan perkhidmatan tersebut, jika tidak berpuas hati, saya mengucapkan terima kasih di atas minat anda yang ditunjukkan)

MAHERILHAM ALIAS
MBB 164472252486


TUC adalah TOP UP CENTRE dimana hanya RM10 sahaja untuk menyertainya. Selepas anda menjadi TUC, anda akan menerima potongan pembelian prepaid seperti PDF file di bawah:

[Panduan - TUC]

Jika anda menjadi ahli TUC, anda hanya memperolehi potongan pembelian sahaja. Anda tidak boleh memperolehi bonus referral atau bonus-bonus lain. Hanya ahli Buy Direct Member (BDM) sahaja yang boleh memperolehi bonus referral ini.

* HANYA BDM LAYAK MENDAFTARKAN KEAHLIAN MMTUC.

Tentang Kami | Peta Laman | Soalan Lazim | Hubungi Kami | Blog Design | 2008 Team Kejayaan Sebenar